poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Poniedziałek XVII tygodnia zwykłego

Lb 11, 4b-15
Mt 14, 13-21
Okazuje się, że jest zwrotny głos. Dominika bądź dzielna. Pytają niektórzy czy to moje. Nie, to od Pana Jezusa.
Jest jedno zdanie takie wymowne w tym fragmencie. Jak się dowiedzieli, że Jezus całąc noc się modlił przyszli tłumnie do Jezusa, a On uzdrawiał ich chorych. To niesamowite, że modlitwa cięgnie ludzi. Chwile grozy przeżywałem podczas jednego z wielkich miejskich odpustów. Piękna uroczystość, kilku solistów, śpiewy, instrumenty, biskup... Ale gdy szedłem przez kościół i spoglądałem na zgromadzonych ścisnęło mnie w sercu. To byli w 90% starsi ludzie. Nie powiem, kościół pełny, ale gdzie wiosna kościoła. Pytam sam siebie kto się nie modli? Dziś okazjue się że nie tylko akcje ciągną do ludzi ale chwila spokoju na modlitwie. Tego w tym trwającym czasie wakacji życzę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz