środa, 20 lutego 2013

Środa, 20 lutego 2013r.


+
 Łk 11,29-32
Gdy tłumy się gromadziły, Jezus zaczął mówić: To plemię jest plemieniem przewrotnym. żąda znaku, ale żaden znak nie będzie mu dany, prócz znaku Jonasza. Jak bowiem Jonasz był znakiem dla mieszkańców Niniwy, tak będzie Syn Człowieczy dla tego plemienia. Królowa z Południa powstanie na sądzie przeciw ludziom tego plemienia i potępi ich; ponieważ ona przybyła z krańców ziemi słuchać mądrości Salomona, a oto tu jest coś więcej niż Salomon. Ludzie z Niniwy powstaną na sądzie przeciw temu plemieniu i potępią je; ponieważ oni dzięki nawoływaniu Jonasza się nawrócili, a oto tu jest coś więcej niż Jonasz.
To jest niesamowite ile my mamy znaków Bożej obecności. Siądź codziennie wieczorem i pomyśl przy pacierzu, jak mocno zostałeś obdarowany. To nie jakieś pompatyczne, górnolotne wydarzenia, spektakularne sceny zachwycające zazdrosne serca naszych bliskich. To telefon, rozmowa, spojrzenie, pomoc taka od serca.
Nie odbieram znowu ktoś mnie męczy
Nie pójdę zawsze jest nudno a tyle można zrobić
Nie patrzę bo i na co
Dlaczego masz pretensje
A może nawet dlaczego ich nie masz
Przecież zawiniłem
Tak ta twoja wyrozumiałość nieznośna
Lepsza ode mnie dlatego nieznośna
I ja i ty jesteśmy tylko narzędziem
Może warto zrezygnować z wielkich pomysłów
i podlać kwiatki
tak
te uschnięte
Każdy z nas jest takim małym narzędziem w ręku Najwyższego, a ile codziennie ma planów wobec nas to tylko On wie, ja mam nadzieję kiedyś się dowiem.
xmk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz