niedziela, 1 grudnia 2013

I Niedziela Adwentu

Mt 24, 37-44
Oczekiwanie. Który to już Twój Adwent? A co się zmieniło po ostatnim? Ważne pytanie. Wiesz, że gdybyś tak po każdym Adwencie, czy Wielkim Poście zmienił choć jedną drobną rzecz w sobie to po latach jesteś duchowym gigantem. Dziś rozpoczynamy oczekiwanie. Oczekujemy na przyjście Zbawiciela w czasie i wspominając czas Bożego Narodzenia. Dzisiejszy tekst biblijny zaprasza do czuwania. Każdy z nas, może w większości nie chce czuwać. Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, aby otrzymywać wszystko tu i teraz, najlepiej bez pytań. To współczesny konsumpcjonizm i indywidualność. Dzisiejsze spotkanie Jarosławskiej Grupy Biegowej w którym brałem udział i rozmyślanie nad wspólnym organizowaniem biegów, to było dla mnie takie światło, że robi się coś, co nie będzie reklamą mnie, mojego ja. Będzie zupełnie bezinteresownym inspirowaniem ludzi bieganiem. Czuwasz? A co zrobisz w tych najbliższych dniach, żeby zainspirować ludzi ze swojego otoczenia Adwentem?


z Księgi Psalmów...

Ucieszyłem się, gdy mi powiedziano: *
"Pójdziemy do domu Pana".
Już stoją nasze stopy *
w twoich bramach, Jeruzalem.
Tam wstępują pokolenia Pańskie, *
aby zgodnie z prawem Izraela wielbić imię Pana.
Tam ustawiono trony sędziowskie, *
trony domu Dawida.
Proście o pokój dla Jeruzalem: *
Niech żyją w pokoju, którzy cię miłują.
Niech pokój panuje w twych murach, *
a pomyślność w twoich pałacach.
Ze względu na braci moich i przyjaciół *
będę wołał: "Pokój z tobą".
Ze względu na dom Pana, Boga naszego, *
modlę się o dobro dla ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz